Snart tur til Tromsø

Hei
På torsdag er det duket for langkjøring til Tromsø tur/retur. Skal på sykehuset for å få nye Botox injeksjoner i hånden. Det er på tide da det gått nesten to måneder over tiden for ny påfylling. Jeg merker det så godt for tommelen blir dratt inn mot midten av hånden og der blir den😑 Jeg blir også veldig klam inne i hånden da huden ikke får luft. Synd å måtte reise nesten 55 mil t/R for dette, men det er verdt det. Jeg har sett på værmeldingen for torsdag og det ser ut som om jeg får bra kjøre vær☺Det passer bra da jeg liker å kjøre når været er bra.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg