Snø grensen kryper nærmere

Hei☺

I dag var jeg en tur i Narvik og stakk innom Amfi Narvik. Så kom jeg til å tenke på den gangen jeg var å så på ishockey i Nordkraft Arena. Det var artig☺ Jeg fikk besøke ishockey laget i garderoben og fikk køllen til Jimmie Ingo med hans autograf☺ Ellers så la jeg merke til at på fjellene rundt Narvik hadde det lagt seg en del snø, også fjellene i Bjerkvik. Det går mot vinter, men jeg håper jeg kan kjøre med sommerdekk en stund til. Hadde vært fint å fått litt varmere vær en stund, slik at jeg kan komme meg ut i marka uten å fryse for mye☺ønsker alle en god lørdags kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg