Sommer følelse i dag

Hei

I dag våknet jeg opp til strålende solskinn. Etter frokost og ernæring i magen dro jeg ut på tur til Bjerkvik. Der var det mange folk på stranden så jeg snudde og kjørte opp på Veggfjellet til en stor parkeringsplass slik at jeg fikk solt meg litt. Det er så godt nå når naturen våkner til live igjen. Det er nesten så en kan se gresset vokse og løvet spretter. Når temperaturen kryper opp mot 20 grader er det godt å leve. I morgen er det også meldt godt vær så da tenker jeg å nyte sola da det er meldt regn på tirsdag. Jeg ønsker alle en fortsatt god pinse.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg