Sommerdag i april ☺

Hei☺

Sommer varmen har kommet i slutten av april noe som kanskje er uvanlig her nord. I dag har det vært veldig varmt i sola og jeg har kosa meg ute i solveggen. Godt med litt ekstra påfyll av vitamin d☺ Jeg har en temperatur måler som står i sola og den målte 35 varmegrader. I skyggen kan jeg tenke meg at den har vært et sted mellom 15-20 grader. Det blir ekstra varmt inne i leiligheten da varmeregulering i gulvet ikke helt følger ute temperatur. Håper at det gode været varer, men her i nord veksler det jo. Det er bare nyte så så lenge det varer☀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg