Søndags tur☺

Hei☺

I ettermiddag tok jeg en kjøretur til Bjerkvik for å komme meg en tur ut i lyset å nyte høstfargene. De kommer tydelig frem når en kommer opp i høyden. Når jeg kjører gjennom Herjangen så er det fin utsikt når været er klart. De forskjellige nyansene i gult,oransje og litt grønt gir et herlig fargespill. Det får meg også til å tenke på de multebær jeg fikk hos min kjære mormor i høst☺ Vel fremme i Bjerkvik så jeg at det var rimelig drivstoff, så jeg fylte tanken☺Jeg merket at det var kaldt ute så da var det godt ha en varm bil. På tur heim skinte sola inn bilvinduene og jeg kjente varmen, kanskje for siste gang i år nå som dagen blir kortere.

2 kommentarer
    1. Hei! Ja, det har vært flott høstvær nå. Men så kom det vind i kveld, så man kan jo vente løvfall og hustrigere tider. Så er det å kle seg deretter. Håper du kan få mange gode turer ut selv om det blir kaldere. Fint å se bloggen din selv om jeg ikke kjenner deg. Jeg ser du bruket rullestol. Hvis jeg ser deg her i Bjerkvik, skal jeg komme til deg og hilse på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg