Søndagstur ut

Hei.
I dag valgte jeg å kjøre en tur rundt omkring her jeg bor med terrengrullestolen min. Det har vært en helg med mye skiftende vær, litt sol,mye vind og snøbyger. Når våren lar vente på seg, så tenker jeg noen ganger at det hadde vært lettere å bo lenger sør i landet der varmen er kommet.For slik det er nå må jeg bruke så lang tid med påkledning før jeg skal ut på tur og for at jeg skal slippe å fryse så mye.Håper i allefall at varmen og våren kommer etterhvert selv om jeg er utålmodig. Ellers i dag har jeg sett på opptak av markeringen av frigjøringsdagen 8 mai og veterandagen.Jeg synes det er synd at ikke statskanalen NRK har bedre dekning.De kunne hatt direktesending fra flere markeringer landet rundt og i hvertfall Akershus festning der statsministeren holdt tale.Jeg synes markeringen i år er ekstra viktig med den situasjonen som nå utspiller seg i Ukraina og ellers i Europa.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg