Spent før ny operasjon


Hei.
I morgen reiser jeg en ny tur til Unn Tromsø og nevrokirurgisk for operasjon onsdag.Jeg reiser opp med ambulansefly på grunn av ryggen som krangler slik at jeg ikke kan sitte i bil til Tromsø. Jeg har med ledsager fra personalet opp og min far kommer opp med utstyr som jeg trenger under oppholdet. Operasjonen de skal utføre har jeg gjort hvert syvende år.Bytte av Baklofen pumpe som jeg var den første som fikk i Norge på Rikshospitalet for mange år siden da jeg var barn. Jeg kjenner at jeg er spent i kroppen nå, men det blir godt å få det gjort slik at det blir syv år til neste gang.Håper i allefall jeg kan reise hjem på fredag.

3 kommentarer
    1. Masse lykke til Vegard👍☺️
      Håpe turen både opp og ned bli fin, samt at d går bra å få bytte pumpe👍

    2. Hei Vegard.
      Lykke til med operasjonen. Håper virkelig det blir å gå bra 👍

      Hilsen en annen TIL supporter,
      Ulf-Johnny fra twitter

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg