Spent på morgendagen☺

Hei😊
I morgen er det ansvarsgruppemøte her hos meg. Jeg har innkalt ulike personer i hjelpeapparatet rundt meg for å drøfte blant annet jobbmulighet og ferie. Jeg har planer om å reise til Oslo på ferie til sommeren, så det skal vi diskutere i morgen om det er mulig å få til. Det er krevende med slike møter,fordi jeg må prate mye og og det er litt kort tid til å få sagt alt jeg har på hjertet.Så jeg blir ofte veldig sliten etter slike møter, men jeg må jo tro at de sakene jeg tar opp blir tatt alvorlig og fulgt opp.

1 kommentar
    1. Vi forutsetter at du får d som du ønsker Vegard. Syns du e flink som e ute i god tid,da har en alle muligheter får å komme i mål. Håpe møte gikk veien👍Ønsker deg ei riktig god helg😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg