Spesielt på Unn Tromsø

Hei

I morges begynte turen til Tromsø som gikk greit. På veien til Tromsø så jeg flere snø og steinras og høg vannføring i elver. Ved Olsborg var elva ganske stor. Da jeg vel var fremme ved unn Tromsø så måtte jeg lete etter avdelingen for den var flyttet siden sist. Normalt er de ved siden av intensiven, men nå er de flyttet et annet sted på grunn av korona. Det var en jungel med antibacstasjoner over alt. Det var også mange vektere på plass. Det var bra for det fikk meg til å føle meg trygg. Selve prosedyren med Botox gikk som forventet så nå er det bare å vente på virkningen som tar ca en uke. På tur hjem stoppet jeg ved Vollan gjestestue. Det var så mye folk der at jeg kjøpte takeaway for å unngå eventuell korona smitte. Det ser ut til at folk bryr seg mindre mot mindre om å holde avstand, da velger jeg heller å ta mine forhåndsregler og holde meg borte fra store forsamlinger.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg