Sto ikke helt til forventningene


Hei☺
I går kveld var jeg i Harstad kulturhus på forestillingen fra æ til å med Truls Svendsen. Som jeg skrev tidligere så er jeg fan av Truls, men i går ble jeg litt skuffet fordi det var litt for mye dødtid der Truls danset noe han har jeg sett før på tv. Jeg forstår at det kan være vanskelig å fylle en og en halv time med humor som alle liker,men at det ble gjort et nummer av at at han hadde vært på fylla og blitt så beruset at han måtte bæres hjem synes jeg ikke er så artig. For det slik så er jeg ikke en sart sjel når det handler om underbuksehumor, men jeg synes han gikk over streken når han beskrev en situasjon der han var 9 år og var sammen med fulle folk som var på besøk hos hans foreldre. Fiksjon eller ikke, for meg så ble det litt i det sterkeste laget. Til Truls forsvar så hadde han mye som jeg lo av og at det ikke er lett å skape humor for alle. Det sikkert ikke alle som er enige med min opplevelse av forestillingen, men det får være så. Jeg er fortsatt fan av Truls, særlig siden han bare lager humor om sin egen person☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg