Stolt av min skeive kropp☺

Hei☺

Jeg har fulgt med på debatten om det å ha den perfekte sommer kroppen, og jeg gjør som Birgit Skarstein og gir fingrene til sommer kroppen da det er vanskelig for meg og bare vise en finger☺Jeg føler meg ganske heldig som slipper å tenke på å ha den perfekte sommer kroppen. Jeg tenker på dem som hver dag blir påvirket av medier og bloggere som har fokus på å oppnå den såkalte perfekte kroppen. Skulle jeg som har skjevheter og kontrakturer over alt og i tillegg har cp og bruker rullestol brydd meg om hva andre tenker og mener om mitt utsende så hadde jeg blitt sprø☺Jeg mener at vi alle burde bli mer flink til å gi F å heller fokusere på å ha god mental helse. Oppfordrer alle påvirkere til å.tenke på at vi har unge lesere som lar seg lett påvirke av det som blir skrevet om skjønnhet og kropp. Jeg mener også at politikerne også har et ansvar med å lov regulere aldersgrense for å lese blogger. Til slutt er mitt budskap til dere; Vær stolt av den kroppen du har og nyt livet året rundt☺

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg