Stor tro på ny minister☺

Hei☺

I dag har jeg sett at Sylvi Listhaug har fått jobben med å være eldre – og folkehelseminister. Jeg hørte hun sa at hun skulle være på lag med enkeltpersoners kamp mot systemet. Hun sa videre at når hun reiser rundt og besøker forskjellige institusjoner så ønsker hun ikke å se glansbilder,men heller det virkelige bilde. Jeg har tillit til at Listhaug ønsker å gjøre en god jobb selv om jeg ser i media at det er mange kritiske røster der ute. Jeg er opptatt av at mennesker som har som tidligere har gjort en feil bør få en ny sjanse. Det jeg synes det står respekt av er at Listhaug har meninger og mot til å stå ved de. For meg er det personen som fenger og ikke partiet hun representerer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg