Stort forbilde på en av Europas største scener

Hei.
I kveld skal Norge delta i første del finale i Eurovision song contest. Jeg har fulgt engasjert med på reisen til TIX helt siden det ble kjent at han skulle delta i MGP.Jeg har endret min oppfatning av Andreas Haukeland som i mange år har hatt artistnavnet TIX etter at jeg fikk vite at han har opplevd noe lignende som meg. Det å bli mobbet for sin anderledes het. Jeg synes han er rå tøff som har stått frem med sin historie og jeg tenker at det kan være til hjelp for mange. Den offisielle videoen som viser en del av hans oppvekst rørte meg til tårer.Jeg tenker at det er veldig mange der ute som fortsatt opplever mobbing og jeg håper at også mobbere ser den videoen. Nå når jeg har fulgt med på TIX så har jeg hørt på tekstene i flere av hans andre sanger og jeg synes det er mye bra som han har laget. Nå gjenstår det å se om TIX går videre i kveld, men jeg har stor tro på at han gjør det. Jeg gleder meg til å se finalen på lørdag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg