Tankefull etter julen😐

Heiâ˜ș

I morgen har jeg tenkt til Ă„ fĂ„ hjelp til Ă„ rydde bort juletreet og pynt. Det har vĂŠrt koselig Ă„ ha andre farger i leiligheten en det jeg har til vanlig. NĂ„ som jula er over og et nytt Ă„r er startet, tenker jeg at det skulle vĂŠrt en hĂžytid til fĂžr pĂ„skeâ˜ș Jeg fĂžler litt pĂ„ tomhet etter julen fordi i julen kan jeg tilbringe mer tid med familien. Det jeg synes er spesielt fint med julen ogsĂ„, er at folk er opptatte av Ă„ ta vare pĂ„ hverandere, skulle Ăžnske at det var slik hele Ă„ret❀Det er ofte nok bare Ă„ tĂžrre Ă„ spĂžrre hvordan andre har det, og kunne akseptere at svaret kan vĂŠre, nei jeg har det ikke sĂ„ bra. Som statsministeren sa i nyttĂ„rstalen,burde vi bli flinkere til Ă„ prate om fĂžlelsene vĂ„re med hverandreâ˜ș

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg