Tannlegebesøk med uheldig avslutning

Hei idag har jeg vært hos tannlegen, startet først med og ta røntgen bilder, noe som var utfordrende men vi fikk det til, etter dette fulgte vi rutiner som og sjekke tennene å pusse tannstein, alt gikk fint til nå til dem roste meg for at jeg var så flink og sporte om jeg ville ha en liten premie, noe jeg fint takket nei til og sa jeg er for voksen for og mota premie, jeg skriver dette for at andre skal slippe og oppleve en slik situasjon, jeg skjønner de bare mente det godt.. men jeg er tross alt voksen. Ps null hull 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg