Testet rimelig spiseplass i dag☺

Hei☺

Etter tips fra en i personalet , så dro jeg i dag for å prøve en ny spiseplass. Ikke så langt unna her jeg bor så er det en fin plass som heter Ramsund og der har forsvaret en marinebase. Like utenfor basen har de en kantine som er åpen for alle.. Der hadde de mye god mat på menyen og lokalet er stort der. Det er lett for funksjonshemmede å komme inn der. Kantinen blir både brukt av militært personell og sivile. Kan tenke meg at det til tider kan være ganske folksomt der. Jeg har bestemt meg for å oppsøke nye plasser der jeg ikke er så kjent for å utfordre meg selv til å være mer sosial☺ Da jeg var der delte jeg og den fra personalet som var med en stor pizza og den smakte nydelig☺ For de som ikke har vært å spist på denne kantinen kan jeg anbefale å kjøre dit og spise

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg