Til Narvik for å handle

Hei
I går når det var gråvær og regn kjørte jeg og pappa en tur til Narvik. Der skulle jeg besøke noen butikker for å se etter partytelt som jeg kan ha med meg på tur, å ha liggende i bilen min. Jeg tenker at i stedet for å ha på meg regntrekk så er det bedre å kunne ha et telt som beskytter både meg og stolen min. Jeg var innom flere butikker i Narvik og fikk god hjelp fra betjeningene.I en av butikkene fikk jeg se at de hadde en gulvvifte som jeg kjøpte.Så når det blir varmt vær igjen så kan jeg kjøle meg ned med den.I den siste butikken jeg besøkte fant jeg teltet som jeg trengte.Jeg er glad for at det går an å rulle inn på butikker igjen. På heim så stoppet vi å spiste middag i Bjerkvik før vi kjørte hjemover igjen. Det var fint å kunne bruke denne dagen til både tur og shopping i Narvik.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg