Tilbake i hverdagen

Hei☺

Etter en innholdsrik ferie med mange opplevelser er det nå tilbake i den kjedelige hverdagen 😑 Jeg føler en tomhet nå som nå som dagene er like igjen. Jeg savner noe meningsfylt å gjøre på dagene. Føles som om jeg har vært ombord i en berg og dalbane der utforbakken  er bratt og den ender i en bråstopp. Jeg er iallefall veldig glad for den responsen jeg har fått etter artikkelen som Oslo Pride skrev,både på min Facebook og ellers😀 Den har bare vært positiv☺  Jeg gleder meg allerede til neste Pride parade i Harstad og er i starten med å planlegge Trondheim Pride i September, men det blir en utfordring. Det lar seg sikkert ordne☺Jeg ser også frem til å få meg noen fine turer ut i naturen, kanskje fiske litt☺ Håper snart været blir bedre og at det ikke regner så mye.

24 kommentarer

Siste innlegg