To dager med fine opplevelser.


Hei.
I går avtalte jeg med min far at vi skulle kjøre en tur til Nupen for å se på solnedgangen.På tur dit var vi innom Harstad for å hente min søster som ble med til Nupen.Havet var blikktille og det var skikkelig fint der i går seint på kveld. Det var bra med folk der i går.Mange biler og motorsykler hadde funnet veien dit i det fine været.Det hadde lagt seg skyer foran sola, men det gjorde ingen ting. Vi koste oss der. I dag 17mai så jeg først sendingen på tv som viste feiring av 17 mai fra hele landet. Jeg la merke til at det var forskjell på været her nord og sør i landet.I år var det vi i nord som stakk av med det beste været.I ettermiddag kom min far og hentet meg og vi kjørte på besøk til en felles venn.På torsdag i forrige uke fant min far en forkommen reinkalv som nå er hos vår venn og får råmelk og melkepulver på tåteflasker. Det var artig å se at det går bra med den og at den trives på gården der. Jeg synes det er så fint der og så er det fint at jeg kunne kjøre inn med rullestolen.Jeg fikk både kjenne på pelsen og ha kalven på fanget. Med andre ord fine dager.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg