To smell på fem minutter 😐

Hei☺

I ettermiddag kjørte jeg til Harstad for å gjøre siste innkjøp til jul. Det var smekkfull på parkeringen ved sjøkanten senter så jeg måtte vente på parkering. Da smalt det første gang, jeg ble rygget på av noen. Det kom en skrapelyd og det ristet i bilen. Sjåføren min snakket med vedkommende og fikk personalia. Så fikk jeg parkering og hadde kommet meg på tur mot senteret da det smalt igjen. Da var det enda en som rygget i bilen min og det var et høyt smell. Den bilen fikk trykket inn bakluken og fikk en stor bulk. Men heldigvis var sjåføren veldig hyggelig og imøtekommende. Det ble litt å ordne opp i før jeg fikk handlet. Anbefaling til alle bilister fra meg ; det blir jul uansett om bruker noen ekstra sekund på å se i bakspeilet. Husk å senke skuldrene å kos deg i førjulstiden ☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg