To vann på en dag

Hei.
I dag hadde min far fri så jeg avtalte fisketur med han. Først ville jeg at vi kjørte til Steinsåsvannet utenfor Harstad for der er det som regel greit å være. I dag når jeg kom dit var det flere campingvogner parkert ved vannet,men det var ingen andre der da. Vi fyrte opp bålet og kastet duppen ut i vannet. Det var en del vak og vi hadde napp,men mistet fisken. Etter en stund kom det en familie med små barn. Det ble derfor en del steinkasting i vannet så vi bestemte oss for å pakke sammen og sette kursen mot Heimvannet på Storjorda. Der var det fint dag, så vi laget bål og grillet pølser mens vi ventet på at fisken skulle bite. Det ble ingen fisk i dag,men det var så fint å være ute på tur i solskinnet. Det lukter så godt av naturen nå og vi har endelig fått sommervær. Jeg ønsker alle en godt helg og jeg gleder meg til i morgen da jeg skal ut til havet for å se på midnattsola

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg