Trafikk kaos.

Hei☺

Jeg har i lengre tid uroet meg over trafikk situasjonen her i Evenskjer sentrum. Slik det har utviklet seg med parkeringsplasser på begge sider av veien gjennom sentrum så er det uttrykt for oss myke trafikanter. Av og til står bilene  så tett parkert foran den lokale mat butikken at det er vanskelig å komme frem med rullestolen min. Jeg ser ofte folk som krysser veien utenfor fotgjengerovergangen. Noe som kan være farlig. For meg så har jeg sluttet å benytte meg av denne butikken da det å skulle krysse veien føles uttrykt. Da er det mye bedre for meg å den andre butikken her på Evenskjer hvor parkeringen er skjermet. Jeg har hørt at det finnes planer om omlegging av vei uten om sentrum, og jeg lurer på når dette er tenkt gjennomført? Uansett mener jeg at fartsgrensen bør settes ned til 30 km og at det lages fartsdumper gjennom sentrum av Evenskjer dersom ikke omkjøring blir realisert.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg