Tredje helgen uten bil😑

Heiâ˜ș

Jeg fikk beskjed i dag om at  Holand bil verkstedet her pĂ„ Evenskjer enda ikke er ferdig med bilen min etter 2 uker pĂ„ verksted. Jeg hadde virkelig hĂ„pet at jeg skulle fĂ„ bilen i dag, men den  gang ei. De manglet fortsatt en del til bilen. Synes det er dumt nĂ„r jeg har sakt hvor avhengig jeg er av bilen min. Jeg kan ikke bruke drosje da det er veldig dyrt og fordi stolen jeg sitter i er avhengig av feste i bilen pĂ„ en forsvarlig mĂ„te. Det er kjedelig Ă„ bare vĂŠre rundt dĂžrene her jeg bor enda en helg😑 HĂ„per jeg fĂ„r bilen til uken da. I morgen skal jeg kjĂžre meg en tur i terreng rullestolen min og kanskje opp i skogen. Har sett pĂ„ vĂŠrmeldingen for i morgen at det skal bli sol.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg