Trivelig lørdagskveld

Hei
I går startet jeg dagen med en tur ut med bilen.Jeg og en fra personalet kjørte en tur til Bogen.Der tok jeg en kaffe mens jeg så på sola som skinte så
fint.Da jeg var der så fylte jeg drivstoff til over 20 kroner literen som er dyrt.
Senere på kvelden kom min søster på et hyggelig besøk. Etter at hun kom forslo hun at vi kunne spille et brettspill som jeg fikk i julegave og som heter Risk. Etter en stund kom også min far og var med å spilte.Spillet var helt nytt for meg, men min søster hadde spilt det før og kunne reglene.Det ble mere og mere artig etter som spenningen med å erobre land gikk frem og tilbake. Det var så koselig å gjøre en slik ting sammen med søster og min far. Det må vi gjøre flere ganger fremover. I dag har jeg vært en tur ute med stolen min men det var så kald vind at det ble en kort tur. Ønsker alle en fin uke.

1 kommentar
    1. Så fint å höre at dere koser dere sammen.
      Klem
      ”Gammeltante” Ragnhild fra Sverige

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg