Tur i en høstfarget natur☺

Hei☺

Jeg og min far hadde bestemt at når det ble fint høstvær så så skulle vi ut på tur i lag og det ble det i dag☺Turen gikk til Steinsåsvannet fordi det er lett tilgjengelig for meg der,også for at det er veldig fint der, særlig nå på høsten med de fine fargene☺Når vi kom frem dit laget min far bål som vi laget mat på. Det ble bra med røyk så nå lukter det ikke bål av meg he he😀 Det var masse vak i vannet nå på høsten og fisken spratt mye☺ Vi hadde også med primus og kaffe kjele, så det smakte godt med kokekaffe og kanelbolle til dessert. Det var en del folk som kom forbi og slo av en prat, noe som var veldig hyggelig☺Det er litt rart og tenke på at folk en treffer på tur alltid hilser og virker glade til forskjell fra de jeg møter i byen,men det kan hende at naturen har den virkningen på oss☺Det gjorde meg godt å komme meg ut på tur i dag, men jeg merker at lufta er skarp og at det blir fort kaldt i skyggen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg