Tur til Narvik med litt dramatikk

Hei

I ettermiddag kjørte jeg en tur til Narvik for å være litt ute i det gode været. Etter å ha vært i Narvik en stund så hørte jeg på nyheten om skogbrann i Skjomen. Da bestemte jeg at jeg skulle kjøre en tur for å se hva som skjedde. Jeg liker Skjomen veldig godt da det er så vakkert inne i dalen der. Da jeg kom frem så jeg kraftig røykutvikling fra et område som heter Middagsklubben. Et helikopter fløy frem og tilbake med vann fra vannet like ved brannområdet. Røyken kom mot der jeg sto og det luktet sterkt av brann. På grunn av en del vind og fare for spredning kjørte jeg hjemover. Har hørt at de nå har kontroll på brannen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg