Tvungen tur inn i rød sone

Hei

I dag morges sto jeg opp tidlig for å rekke timen på UNN Harstad. Jeg hadde time til påfylling av medisinen Baklofen. Det var utfordrende å kjøre i snø og slaps så jeg er glad vi var ute i god tid. Jeg hadde med egen personløfter i dag siden UNN ikke kunne love at den de hadde var tilgjengelig. Jeg må over på en benk for at legen skal kunne fylle på pumpen som gir meg medisin. I dag så sviktet heisen når jeg skulle løftes tilbake i stolen så personalet måtte løfte meg. Jeg synes det er dumt at ikke UNN har flere personløftere tilgjengelig. Jeg var i utgangspunktet spent på hvordan sykehuset har taklet den nye smitte situasjonen i Harstad, men jeg ble betrygget at alle brukte munnbind også legene. Nå er det 3 måneder til neste påfylling og da er jeg ferdig vaksinert og kan kanskje føle meg litt tryggere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg