Tydelig respons

Hei

Dagen etter at jeg fikk den siste vaksinen eller allerede på natten fikk jeg feber og da jeg våknet hadde jeg veldig ondt i hodet. Dette varte hele dagen med feber på 38’5. Hodepinen ga seg ut på kvelden men feberen varte både fredag,lørdag og litt på søndag som har kommet og gått. Det er bra at kroppen jobber for å lage antistoffer slik at den husker viruset hvis jeg blir smittet. Det som er bakdelen med feber er at jeg blir mer spastisk, men jeg håper at jeg snart er bra igjen og at spasmene roer seg. I morgen regner jeg med at jeg er helt frisk igjen.I går ut på dagen følte jeg meg såpass bra at jeg våget meg en tur til Bjerkvik. I dag søndag måtte jeg bare ut for å nyte solen og frisk luft. Da ble det en tur i nærområdet. Jeg kjente at solen varmet og at fuglene kvitrer at nå er våren snart her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg