Ukens høydepunkt

Hei
Jeg har lenge hatt som mål å komme meg mere ut blant folk også å engasjere meg politisk.Jeg sendte en melding til Senterpartiet i Tjeldsund for å høre om jeg kunne komme på et medlemsmøte.Jeg var velkommen dit fikk jeg beskjed om.Så sist mandag dro jeg på et møte for å se om Senterpartiet var noe og engasjere seg i.For å si det rett ut, jeg ble skuffet. Ikke fikk jeg presentert meg for de som var der.Jeg trodde at møte skulle handle om de politiske sakene som skole og helse og omsorg i stedet for jord,utmark og bondesaker. Jeg dro fra møtet før det var slutt med en bismak i munnen.Jeg må nok i tenkeboksen før jeg bestemmer meg for hvilket parti jeg vil melde meg inn i.Det jeg var mest stolt av var at jeg var ute blant folk igjen.
På onsdag var det påfylling av Baklofen ved UNN Harstad,det har blitt en rutine.Jeg spurte hvor lenge batteriet i pumpen varer før jeg må skifte den, fikk til svar at den holder til 2023 før den må skiftes.Det var bra at det enda er en stund til jeg må legges inn i Tromsø for å bytte den.
Ellers i uka har jeg fulgt med på regjerings skiftet og jeg er spent på hvordan den nye regjeringens kurs blir og om det blir vanlige folks tur.Jonas Gahr Støre har jo sakt at alle skal med og jobb til alle er jobb nummer1

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg