Ut mot havet

Hei. I går kveld gikk ferden først til Bjerkvik. Jeg hadde tenkt kanskje å besøke den flotte strandpromenaden der men det blåste litt kaldt og temperaturen hadde gått ned. Det er finest der når sola varmer. Jeg fikk litt chips hos fritidskontakten min, siden jeg ikke var så sulten. Jeg hadde med egen ernæring som jeg får via en knapp på magen som jeg har nevnt tidligere. Etter å ha vært i Bjerkvik kjørte vi ut mot havet ved Evenes Tangen. De gangene jeg har vært der har det som regel vært mørkt ute. Nå når kveldene er lysere og utsikten var god, så var det fint å være der. Det er tydelig at det er vår for det var en del fugleliv der. Nå er jo mange av vår trekkfugler som er kommet tilbake for å lage nye liv. Det jeg ønsker meg mest nå er et mer stabil vår uten flere snøbyger, men å vet hvor jeg bor. Men det må være lov å ønske seg bedre vær.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg