Ut på tur for å lade bilen

Hei
Onsdagen denne uken var batteriet helt flatt og jeg måtte ha veihjelp for å få start. Nå som det har vært over 20 minus en periode og at jeg ikke har brukt bilen så tappes den fort for strøm. Så i helgen har jeg vært ute på tur både lørdag og søndag for å holde batteriet oppladet. Nå viser gradestokken her hos meg nesten 24 minus. Nå går det unna på strømmen og jeg tenker på alle de som er avhengig av varme for å ikke ha så mye smerter kroppen.Deriblandt meg selv.Jeg ser at gruppen,Vi som krever billigere strøm vokser for hver dag. Jeg håper at politikerne tar grep før noen fryser i hjel eller dør som følge av at de ikke har råd til den høye strømregningen og i stedet sulter.Det er noe forferdelig galt med styringen av Norge nå.Hvor er det blitt av de stemmene som så under valgkampen sa at det var vanlige folk sin tur? Alt som skal til for å leve et verdig liv i Norge er blitt dyrt, drivstoff, matvarer og strøm,dermed er det mange som faller utenfor og som er i krise. Nå må det handles straks og alt snakk om langsiktige løsninger må legges bort.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg