Ut på tur i nær skogen☺

Hei☺

I dag prøvde jeg meg på en tur her på Evenskjer i godværet, noe som gjorde godt☺ Det var godt å komme seg litt utenfor asfalten og på stier i skogen. Terrengkjøretøyet Corpus tar seg godt frem og jeg trenger ikke å være redd for å bli sittende fast i naturen☺Det er et ganske stort løypenett her rundt Evenskjer som er verd å utforske☺Rart at det har vært så sjeldent vindstille i det siste, mye vind fra nord som ikke gir de helt store temperaturene. Blåste i dag når jeg kom ut, men det ble godt og varmt inne i skogen☺

1 kommentar
    1. Imponert over deg jeg. Herlig komme seg ut . Jeg er nyresyk , vært sengeliggende i tre år. Vært altfor lite ute. Men du lar ikke noe stoppe deg. 👍 hilsen Synnøve

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg