Ut på tur i solnedgang

Hei

I går ettermiddag for jeg og pappa ut på tur som vi som regel gjør på de tirsdager som passer. Jeg hadde behov for å komme  meg ut med bilen min da jeg jeg har hatt en del spasmer i det siste og bilkjøring på vinter veier hjelper. Humping og bevegelse i bilen virker spasmedempende på kroppen. Jeg var heldig å få med meg litt lys fra sola før den forsvant bak fjellene. Vi kjørte en tur til bogen å kjøpte kaffe før vi kjørte hele Liland veien frem til steinkirken. På Liland veien der er det i hvertfall mange humper og telehiv, så der må en kjøre forsiktig. Siden det var kommet en del snø så var. Vi litt spent på om det gikk an å kjøre inn til steinkirken, men der var det godt oppkjørt. Det er tydelig at plassen ved Steinkirken er populær for det er jo så fint der. Når vi var kommet dit så var det blitt mørkt så vi speidet etter nordlys, men det var bare stjerner å se. Vi nøt kaffe og boller før vi kjørte tilbake.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg