Ute å nyt en varm høst dag

Hei

I dag var det så varmt og fint ute at jeg avtalte med min far om å kjøre en tur til Bjerkvik for å nyte det gode været. Etter at vi kom dit kjøpte vi middag og dro ned til strandpromenaden i Bjerkvik. Det er så fint der når det er godt vær. Mens vi var der så skyet det til og det ble litt kjølig så vi kjørte til Bogen for å kjøpe kaffe og wienerbrød som vi skulle nyte ved Steinkirken ytterst på Evenes Tangen. Der er det så fin utsikt når det er klarvær og der kan jeg se flyene som tar av og lander ved flyplassen like ved. Jeg er glad for at jeg kom meg ut på tur i dag for det gir meg så mye å få oppleve og se nye ting. Sanseinntrykk gir meg og mye glede. Kjenne vinden i ansiktet og kjenne på lukten av fjære og høst.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg