Ute blandt folk igjen

Hei
Nå har det vært en helg mye regn igjen, men i går var det litt opphold i regnet så jeg dro en til til Evenes.Der var det Tårsda dagan denne helga og siden jeg ikke har vært der før så kjørte vi dit. Etter å ha parkert kjørte jeg med stolen min inn på området der det var mange salgsboder. På området var det mange besøkende og jeg møtte på noen jeg kjenner.Følte meg kjempeheldig for sola kom frem og det ble godt og varmt selv om skyene i horisonten var mørke. Jeg kjøpte meg kaffe og et kakestykke der som jeg nøt mens jeg så på alle folkene der. Det er uvant for meg å være ute blandt så mange,med det gikk bare fint det der og gir meg lyst til å dra på flere arrangement.
I dag var det bare å hyre seg for en liten tur i regnet.Kjørte meg en tur i nabolaget. Nå ikveld er jeg benket foran tv for å se stor kamp mellom Tromsø og Rosenborg og heie selvsagt på Tromsø.Håper alle får en fin kommende uke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg