Ute i frisk luft

Hei

Lørdagen min begynte med å se ut av vinduet, der så jeg at det lå et tynnt lag med ny snø på min terrasse. Da tenkte jeg at det hadde vært best å være inne, men fornuften sa at jeg har nok av klær til å holde meg varm så jeg bestemte meg for dra ut. Jeg fikk funnet frem terrengstolen min og fikk på nok klær til en tur ut i nærområdet. Jeg kjente en kaldt vind fra nord og så snøskyer som for forbi. Sola tittet fram etterhvert innimellom snøbygene. I dag så jeg et sikkert vårtegn , Hestehoven er kommet frem. Jeg er glad i blomster, men jeg må nok vente en stund enda med både såing i terrassekassene og planting av blomster. Nå er er det alle mot en på NRK. Ønsker alle en god lørdagskveld

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg