Ute i styggeværet.

Hei☺

I dag bestemte jeg meg for å trosse vind og regn for å dra på butikken. Det var veldig glatt, men jeg hadde med to fra personalet og gode dekk som holdt meg på rett vei. Vinden og regnet gjorde at det pisket godt i ansiktet. Det var nesten litt godt for da følte jeg meg mer våken. Da jeg var på tur inn på butikken møtte jeg en av de som jobber på butikken som ønsket meg godt nyttår. Jeg fikk ikke svart da jeg fikk en spasme i munnen akkurat da, men etter litt tid fikk jeg svart. Det er en av mine utfordringer at av og til får jeg ikke frem det jeg skal si der og da. Etter jeg kom hjem har jeg hørt på værets herjinger. Det knaker i leiligheten og vinduene buler inn. Heldigvis har ikke strømmen blitt borte enda for da blir det kjølig her hos meg hvis det skjer. Det er jo ikke så uvanlig med uvær i romjula.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg