Ute i vårluft

Hei

I dag våknet jeg opp til sol og fint vær. Ut over dagen så spurte jeg personalet om det var mulig med en tur ut med rullestolen, det var det. Det føltes så godt å komme seg ut uten å ha en masse klær på meg. Jeg kjørte opp mot fotballbanen her på Evenskjer og ellers i nærområdet. Nå som sola varmet så godt og det har blitt lysere føler jeg at livet er lettere å leve, for jeg får mer energi av å være mer ute. Selv om jeg kan være mer ute blant folk så så er jeg fortsatt veldig forsiktig med hvem jeg møter. Nå ser jeg frem til resten av påske uken og jeg håper at været blir slik at det går å være ute og at det blir skiføre til de som liker å gå på Ski. Ønsker dere alle en god påske🐣

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg