Utfordre min frykt

Hei

I ettermiddag hadde jeg time på Harstad sykehus der jeg skulle fylle på pumpen min med baklofen. Etter den siste tiden med oppblomstring av korona smitte i Harstad så føltes det litt skremmende å skulle dra til Harstad og inn på sykehuset. For å beskytte meg og de jeg hadde med meg så så fikk jeg tatt på munnbind før jeg kjørte inn på sykehuset. Ledsagerne mine tok også på munnbind. Jeg hadde med ekstra munnbind til legene som jeg ba de ta på seg for at jeg skulle føle meg trygg. Legene synes det var en god ide. Jeg synes det er litt rart at ikke sykehuset har innført munnbind hos ansatte som møter sårbare pasienter. Når det er sakt så gikk påfyllingen greit og nå blir det ikke ny påfylling før neste år.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg