Utfordrende drittvær

Hei

I ettermiddag dro jeg ut på tur i lag med min fritids kontakt. Vi skulle kjøre til Bjerkvik for å ta en kaffe. På vei hjem igjen så regnet det så kraftig at det var mye vann i veibanen i tillegg til alt smeltevannet. Selv om jeg har en stor og høy bil så sprutet det godt fra møtende trafikk. Det var også folk ute med gravemaskiner for å lede vannet bort. Selv hadde jeg en fin tur med god sjåfør og hyggelig selskap og jeg er så glad for at jeg har fritids kontakt som kan ta meg med på tur.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg