Utforsket isfiske muligheter ☺

Hei☺

I dag kjørte jeg meg en tur i vinterlandskap nord for Harstad. La merke til det fine lyset som snøen og fjellene skapte. Et av målene med turen var å finne fiskevann som kan være tilgjengelige for meg, både sommer og vinter. Jeg og min sjåfør som er fiskeentusiast fant to vann som kan være aktuelle. Jeg må nok vente litt før jeg kan dra på isfiske tur, nå er det for kaldt og det vil være bedre når solen varmer mer☺ Til slutt vil jeg gratulere alle mødre med morsdagen☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg