Utforsking i helga


Hei
I går hadde jeg planlagt en tur til Narvik for utforske litt mer av Narvik. Jeg og en fra personalet dro av gårde til Narvik i et stille og fint vær. Selv om det var overskyet så var det varmt.vi kjørte gjennom Narvik og over brua mot Ankernes og vi svingte av rett etter brua og kom til et skogsområde. Der parkerte vi og jeg rullet ut med stolen min og jeg kjørte videre til en fin plass der jeg hadde utsikt.Det var fint å sitte der å høre på lyd av sjøen og utsikten mot Narvik. Jeg synes at det er fint å besøke Narvik, men jeg trives best med å bo mot Harstad.
I går kveld kom min far og så på Stjernekamp sammen med meg.Jeg synes de er flinke artister.Jeg er imponert over at de er så sporty tar utfordringene med å bytte sjangre hver uke. Før min far dro, avtalte vi at han skulle komme å lage søndagsmiddag til meg. Så idag kom min far og laget en god fiskemiddag som vi spiste sammen. Sei,løk,rømme og poteter smakte så godt og jeg spiste mye.Jeg er jo spesielt glad i fisk også for den er enklere å spise. Det jeg er mest redd for når jeg spiser fisk er bein,men min far gikk nøye gjennom fisken for å luke ut fiskebein så jeg følte meg trygg.Jeg ønsker alle en fin kommende uke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg