Utredning?

Hei☺

I romjulen har jeg vært plaget med mye migrene og måtte bruke en del medisin. Jeg er en som ikke liker å bruke så mye medisin og derfor ble det bestillt en time til meg hos fastlegen i dag. Jeg måtte trosse et forferdelig snøvær for å komme meg til og fra legekontoret. Vel fremme hos legen forklarte jeg hvordan jeg opplever å ha så mye migrene og at noen ganger våkner med migrene. Etter avtale med legen skal jeg nå registrere anfallene i 3 uker. Deretter vil legen henvise meg til nevrologisk utredning . Legen sa også at han ble litt overrasket over at jeg hadde fått medisin uten å ha blitt utredet, men til nå har den medisinen zomig som jeg ble tipset om virket. Jeg håper at utredningen viser grunnen til migrene for det er ikke noe særlig når det står på.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg