Utsettelse

Hei.

Jeg skrev tidligere om at jeg skulle til unn Tromsø for å få Botox injeksjon i hendene mine denne uken. Hadde time i morgen torsdag men i går fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne dra på grunn av sykdom hos personalet. Det slik det er å være avhengig av hjelp hos andre og synd at det er sårbart. Jeg har fått ny time om 14 dager i Tromsø og da håper jeg at det lar seg gjøre. Det er ekstra sårbart siden jeg ikke kan ta taxi på grunn av sikkerhet ( innfestning av stol) og at ikke alle er like komfortable med å kjøre min bil til Tromsø.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg