Uvanlig rolig helg

Hei

På torsdag fikk jeg som jeg skrev tidligere, at jeg fikk den første dosen med covid 19 vaksine. Jeg merket ingen bivirkninger før på fredag, men i går var jeg skikkelig slapp og ondt i hodet. I tillegg følte jeg meg ganske varm. Jeg har hørt og lest at det ikke er uvanlig med symptomer som feber, hodepine, leddsmerter og kvalme etter vaksinen er satt. Jeg tenkte at dette et noe kroppen må igjennom for å skape antistoffer mot viruset. Siden jeg ikke følte meg i form så da ble det inne dag i går. Det var heldigvis mye sport på tv og så laget en fra personalet hjemmelaget pizza som smakte veldig godt. Lørdagskvelden så jeg på MGP og koste meg med ostepop og dipp. I dag følte jeg meg mye bedre, så på dagen trillet jeg en tur ut i nærområdet med rullestolen for få frisk luft. Det var opphold i snøbygene da jeg var ute og det var flaks for det har snødd en del i det siste. Det er bra av og til å la bilen stå,og heller bruke nærområdet til tur. Jeg merker at det er blitt lengre lyst ute og det er godt at det blir lyser for hver dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg