Vær for data arbeid

Hei

I dag har det igjen vært skikkelig grisevær med snøbyger og vind. Vi har kommet til 15 mai og nå håper jeg snøen snart sluttet å lave ned. På grunn av det dårlige været har jeg holdt meg inne og jobbet med datamaskinen. Jeg har twittret endel og oppdatert programvare. Det er fint bruke data, for hva skal jeg ha gjort uten. Data holder meg aktiv og gir meg hjernetrim noe som er spesielt viktig i denne tiden som jeg ikke kan være sosial. Jeg så glad for at det finnes slik teknologi som kan hjelpe mange som føler seg ensomme og som bidrar til at de kan ha kontakt med omverdenen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg