Valgkampen i gang☺

Hei☺

Nå er valgkampen endelig i gang og jeg ser frem til å følge de ulike debattene som blir sendt på tv fremover mot valget. I tillegg blir jeg å sette meg inn i partiprogrammet til de ulike politiske partier her i kommunen. Jeg skulle ønske at det var mer fokus på oss som er prisgitt  prioriteringer hos det lokale kommunestyret. Jeg er nysgjerrig på hva de ulike partiene i Skånland vil gjøre for å bedre situasjonen for dem med funksjonsnedsettelse. Jeg har skrevet om bemanningssituasjonen i omsorgsboligene her i Skånland tidligere. Den har vært og er fortsatt for dårlig og sårbar. Med sårbar mener jeg på grunn av små stillinger som ansatte slutter i og at det til tider er vanskelig å få kvalifiserte vikarer. Etter at jeg skrev om dette i vår kom ordføreren på besøk til meg for å snakke om hvordan bemanningssituasjonen kunne bli bedre. Siden den gang har ingen ting skjedd, det er heller blitt verre. Nå som valgkampen er i gang gjentar jeg at dersom  politikerne i kommunen vil ha min stemme bør de komme på besøk til meg og se å høre hvordan min hverdag arter seg. Eldre omsorg er et viktig tema,men i tilegg etterlyser jeg et politisk engasjement og fokus på unge med funksjonsnedsettelse.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg