Var heldig i dag.

 

Hei

Ut på tur i finværet. Først kjørte jeg og mine hjelpere til Bogen for at jeg skulle kjøpe meg en middag der. Etter middagen fikk vi ikke start på bilen da batteriet var dødt. Da var det bra at jeg hadde med meg gode hjelpere som spurte noen som var der om hjelp. Det var ikke nei hos noen som ble spurt. Det var et par fra et byggefirma som stilte med både verktøy og strøm fra egen bil. Startkabler fikk jeg låne hos en bekjent som også var der. Fikk start på bilen etter en stund. Tusen takk for hjelpen. Følte meg heldig som fikk rask hjelp. Etter jeg fikk start gikk turen til steinkirken ved Evenestangen der jeg drakk kaffe og nøt utsikten fra bilen for det var litt for mye vind til å være ute.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg