Varierende helg

Hei

Denne helgen har vært preget av mye regn og vind. Jeg kjenner jeg blir litt værsyk når det er lavtrykk, men jeg kom meg en tur til Bogen i går. Der hadde jeg planer om å spise på kroen, men det ganske mange der å spiste så jeg droppet det. Kjøpte i stedet distriktets beste burger som jeg spiste da jeg kom hjem. Det regnet mye på turen, men det gikk greit å kjøre. Lørdagskvelden var det sesongpremiere på alle mot en. Det er et artig program, men det er vanskelig å gjette rett på alle oppgaver som presenteres der. Til programmet hadde jeg som vanlig ostepop og dipp. I dag har jeg endelig tatt i bruk min nye rullestol, men det det føles uvant. Jeg må nok prøve den en stund, slik at kroppen min blir vant til den. Ellers har jeg fulgt med på ski VM og vil gratulere kombinert løperne med gull i dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg