Vårløsning i full gang.


Hei
Nå har det vært enda en helg med gråvær.Da passet det bra at jeg og pappa kjørte en ny tur til Bardu og Målselv Fossen. Håpet i det lengste på at det skulle sprekke opp litt i skydekket så jeg kunne komme meg ut på elvekanten ved fossen.Fossen ved Målselv var stor men vannet var skittent.Det er i alle fall tydelig at snøen minker også på innlandet nå i regnvær. På tur tilbake stoppet vi og spiste middag.Jeg passet også på å fylle tanken da prisen var på 21,49 per liter,men jeg synes at det er alt for dyrt.Kjørte tilbake til Setermoen og en tur bortom militærleiren der. Der så jeg en tropp med amerikanske soldater som masjerte. Jeg synes det er bra med nærvær fra NATO i disse urolige tider.Etter jeg kom hjem igjen fra tur var det duket for ESC på NRK det mange land skulle konkurrere.Jeg er fornøyd med Norges plassering som nummer10 som forventet. Når det gjelder vinneren så ble jeg jeg ikke overrasket over at Ukraina vant. Jeg skulle ønske at ESC bare handlet om den musikken som blir fremført og ikke den grusomme situasjonen som er utspiller seg i Ukraina nå. Det var en sterk og følelsesladet fremføring i går kveld som Ukraina hadde.Tror store deler av Europa ble påvirket av den slik at de vant. Jeg håper at freden har kommet til Ukraina neste år slik at Eurovision Song Contest igjen bare kan handle om musikk.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg